Wróć do listy aktualności 2016-06-10

Co Leo Messi robił w SiebertHead? Czy strzelimy gola konkurencji? Zobacz jak robi się skuteczny branding okazjonalny!

Stworzyliśmy międzynarodowy branding dla ogromnego przedsięwzięcia marketingowego pt. Football taste better with Lay’s! Jej bohaterem jest Leo Messi. Kluczowym elementem identyfikacji jest symbol zbudowany z trawy, ramki w kształcie boiska i sloganów pisanych czcionką przypominającą kredę.

Tła opakowań chipsów są całkowicie pokryte trawą. Bannery z opisami ich smaków przypominają flagi narodowe. Aromatyzacje inspirowane są kuchnią narodową np. hiszpańskie Chorizo czy Italian Lasagne.

Ten branding okazjonalny przygotowaliśmy dla 5 rynków Europy Centralnej tj. Rosję, Turcję, Polskę, Rumunię i Węgry. Identyfikację akcji na EURO 2016 przenieśliśmy także na standardową ofertę marki Lay’s. Nasz branding został adoptowany na setki opakowań, digital i inne nośniki komunikacji marketigowej.


Poprzedni wpis

Następny wpis