Wróć do listy aktualności 2015-11-24

Smartbook jest na rynku! 55 trendów świadomego życia, kupowania i odpoczynku.

SiebertHead współtworzył Smartbook z ośrodkiem THINK TANK i kilkudziesięcioma ekspertami trendów, strategii i komunikacji. Efektem tych prac jest, wydane przez THINK TANK, wizjonerskie opracowanie 55 kluczowych trendów, z perspektywy których powinna działać każda marka sektora FMCG. Stałe monitorowanie trendów konsumenckich jest wbudowane w DNA naszej firmy. Od kilku lat w ramach autorskiego seminarium DesignTalks tłumaczymy działom marketingu jak trendy konsumenckie wpływają na design marki i opakowań. Zbudowaliśmy własne narzędzia strategiczne bazujące na trendach tj. NPD Ideation i Opportunity Mapping. Z tych usług korzystają klienci sektora FMCG, którzy stale rozwijają portfolio. Oni patrząc znacznie dalej niż perspektywa najbliższego sezonu sprzedaży.

Żródło: http://mttp.pl/co-robimy/publikacje/raporty/raport...




Poprzedni wpis

Następny wpis