Wróć do listy aktualności 2016-06-13

Podobno rozmiar ma znaczenie!? Konkurencja jest duża, więc spory rozmiar już nie gwarantuje sukcesu. Mniejszy oznacza teraz ‘lepszy i bardziej poręczny’. Zobaczcie sami tę różnicę!

Ten mniejszy zawiera technologię Compressed. Dzięki niej format znacznie zmalał. Mowa o dezodorancie. 150 ml zastąpiono opakowaniem 75ml. W środku dokładnie ta sama ilość dezodorantu. To nie kwestia designu opakowania lecz podejścia do marki i potrzeb konsumenta. Magia?

Aktywnych cząsteczek (istota dezodorantu) jest tyle samo, zredukowano tzw. gaz nośny o 50%. Skompresowano więc zawartość. Nowy zawór pozwala zachować tę samą jakość i długość użycia dezodorantu – zapewnia Unilever, producent Rexony, Dove i in.

Wraz z redukcją połowy gazu zużyto 25% mniej aluminium na opakowania. W samej Europie oszczędność to 800 ton aluminium. Tyle potrzeba na wyprodukowanie ponad 300 000 rowerów.

Nie wprost producent przyznaje więc, że teraz mniej ‘truje’ środowisko naturalne a ja mam cieszyć się bardziej poręcznym dezodorantem w podróży, aucie czy na co dzień.


Dziś kupiłem Rexonę, hmmm. Już się nie cieszę się jak kiedyś L. Choć lubię tę markę prywatnie i podziwiam jej design (zawodowo). Ale dezodorant jest D.U.Ż.Y.! Małego w Polsce nie dostaniecie. Compressed z zielonym paskiem sprzedają w UK, Niemczech, Irlandii pod brandem Sure (odpowiednik Rexony), Dove i Axe.

Unileverze, dlaczego nadal w Polsce bierzemy udział w niszczeniu środowiska naturalnego bardziej niż w innych krajach EU? Na prawdę można już zrezygnować z wielkiego logo i design opakowania nie straci. Bez obaw - konsument zrozumie nowe benefity ekologiczne. Ja chcę Rexona Compressed już!

Zobaczcie sami:

Źródło: www.youtube.com



Poprzedni wpis

Następny wpis