Wróć do listy aktualności 2018-02-12

Viva SiebertHead! Ponownie nagrodzeni w Mediolanie!

Mediolan, jedna ze światowych stolic designu, doceniła nasz branding! Identyfikacja marki Altax Viva Garden! otrzymała prestiżową nagrodę BRAND IDENTITY GRAND PRIX 2018. W konkursie w Mediolanie corocznie startuje kilkadziesiąt agencji brandingowych z całej Europy i Rosji.

Altax należy do globalnego koncernu Sherwin-Williams. Jarosław Majchrzak, dyrektor marketingu w Sherwin-Williams z dumą tak komentuje wspólny sukces:

Tworzenie koncepcji nowego produktu dla Altax VIVA GARDEN! poprzedzone było głębokimi analizami tzw. user experience i behawioralnych postaw konsumentek związanych z ich strachem przed porażką w samodzielnym upiększaniu bliskiego im otoczenia. Produkt jest skierowany do kobiet, które - jak wynika z badań rynkowych - najczęściej są samodzielnymi dekoratorkami własnych mieszkań, domów, balkonów i ogrodów.

Koncepcja i design Altax Viva Garden! bazuje na całkowitym złamaniu dotyczas istniejących kodów kategorii farb do drewna. W przeciwieństwie do konkurencji eksponującej racjonalne atrybuty produktu i ponure fotografie, design VIVA GARDEN! tryska radością i pozytywnymi emocjami.

To już drugie Brand Identity Grand Prix dla SiebertHead w tym prestiżowym konkursie. W roku 2017 SiebertHead była JEDYNĄ AGENCJĄ Z EUROPY CENTRALNEJ nagrodzoną tym trofeum - za rebranding PELAVO, suplementów diety produktowanych przez USP Zdrowie.

Re-branding Pelavo nagrodzono także EFFIE Awards w ramach 'Kampanii Niechorowania' i w tym konkursie SiebertHead była jedyną agencją brandingową docenioną Effie Awards 2016!

W projektach NPD skuteczne rozwiązania powstają dopiero na styku różnej wiedzy eksperckiej. W dynamicznym trójkącie badacze - klient - designerzy pracujemy z Altax i IQS od lat. Od pierwszego dnia projektu - wszyscy razem – a to dalekie od polskich standardów, bo wiekszość projektów nowych produktów (NPD) realizowana jest w Polsce poprzez nieefektywny proces liniowy (pomysł - receptura - koncepcja produktu - badania - design - marketing mix itd.). Suma wiedzy eksperckiej badaczy z IQS i brand konsultantów z Siebert Head zaowocowała dotychczas wieloma różnymi projektami NPD.

Poprzedni wpis

Następny wpis