Design audit

Design Audit™ - audyt marki w miejscu sprzedaży

Sklepowa półka jest takim miejscem gdzie design opakowań przechodzi najbardziej dokładną weryfikację skuteczności. Asortyment ‘nie ma lekko’. Z jednej strony podlega restrykcjom sieci handlowej, z drugiej walczy z konkurencją o atencję konsumenta, a z trzeciej – musi spełniać cele producenta.

Nasz Design Audit™ diagnozuje ekspozycję kategorii lub asortymentu marki z wielu perspektyw. Obejmuje wiele lokalizacji, ekspozycję w różnych aranżacjach wnętrz sklepowych i ocenia asortyment po wieloma względami. Design Audit™ ocenia branding, opakowania, asortyment, ekspozycję, opakowania zbiorcze. Pokazuje mocne i słabe strony, ale przede wszystkim daje wytyczne do lepszego zarządzania kategorią.

Jesteśmy przekonani, że żadne badania shopperowe nie prowadzą do rezultatów, jakie daje Design Audit™. Istotą naszej usługi jest ewaluacja marki i asortymentu na styku kompetencji wielu działów firmy tj. sprzedaży, trade marketingu, marketingu, badań i rozwoju, badań konsumenckich, logistyki i kontroli jakości opakowań.