< powrót

napisz
do nas

Design zintegrowany™

Co to jest?

Integrated Design™ jest to kompleksowe podejście do brandingu 360 stopni; łączy identyfikację marki, grafikę opakowań, wzornictwo 3D, nazewnictwo, a nawet architekturę miejsc sprzedaży i zarządzanie kategorią, w całościowy branding marki bazujący na doświadczeniu i zaangażowaniu konsumenta (user brand experience).

Istotą kompleksowego podejścia w metodzie Integrated Design™ jest po pierwsze siła perswazji designu (spójna i niezależna od nośnika), po drugie modułowość, czyli swoboda w doborze nośników off-line/on-line, a finalnie optymalizacja budżetu i narzędzi komunikacji wizualnej.


  • Zastosowania:

    • strategie marek

    • branding 360 stopni

    • budowanie przewagi

  • Dla kogo:

    • liderzy marketingu

    • działy zakupów

    • category management

    • trade marketing


Design Audit™

Co to jest?

Design Audit™ to usługa diagnozująca ekspozycję kategorii lub/i marki i jej opakowań z perspektywy konsumenta. Służy ocenie stanu obecnego i wskazuje na mocne/słabe strony asortymentu, brandingu i designu opakowań. Bezlitosny audyt skuteczności marki w miejscu sprzedaży!

Żadne badania firm badawczych nie prowadzą do rezultatów, jakie daje Design Audit™. Nasza usługa konwertuje widoczne i ukryte problemy ekspozycji na konkretny plan naprawczy, uwzględniając zarządzanie kategorią, trade marketing i komunikację marki.


  • Zastosowania:

    • zarządzanie kategorią

    • planowanie portfolio

    • marketing strategiczny

    • zakupy

  • Dla kogo:

    • trade marketing

    • brand marketing

    • innowacje

    • dział handlowy

  • Metodologia:

    • kompleksowy

    • wielopłaszczyznowy

    • innowacyjny

    • efektywny czasowo i kosztowo


NPD Ideation™

Co to jest?

NPD Ideation™ to usługa outsourcingu innowacji produktowych bazująca na autorskiej metodologii eksploracji insightów konsumenckich. Służy ekspresowej rewitalizacji portfolio, nowej segmentacji, poszerzaniu kategorii lub/i rozciąganiu asortymentu na nowe terytoria. Zrealizowaliśmy już kilkanaście projektów NPD Ideation™ mających wieloletni wpływ na rozwój portfolio naszych klientów.


  • Zastosowania:

    • innowacje produktowe

    • rozwój portfolio

    • poszerzanie marki

  • Dla kogo:

    • dział innowacji

    • brand marketing

    • działy handlowe

  • Metodologia:

    • kompleksowy

    • outsourcing innowacji

    • wizjonerski i praktyczny

    • strategiczny i ekspercki