Wróć do listy projektów

Ahava

Klient: Dead Sea Laboratories

Rok: 2000-2008

Kraj: Cały świat

Kategoria: 

Farmacja, chemia i kosmetyki

Opis

Kompleksowy projekt na skalę globalną obejmujący re-pozycjonowanie marki kosmetycznej Ahava, a w konsekwencji rewolucyjną rewitalizację brandingu, grafiki opakowań, kreację nazewnictwa linii produktowych i sloganów marki, architektury miejsc sprzedaży i ekspozycji marki.

Wieloletni projekt obejmował także opracowanie opakowań i nazw serii nowych produktów skierowanych do nowych grup docelowych. Nasz projekt całkowicie przebudował wizerunek Ahava z pozycji lokalnego souveniru znad Morza Martwego produkowanego przez rodzinną firmę w globalną markę kosmetyczną o unikalnym pochodzeniu i wyrazistej identyfikacji wizualnej. Dziś Ahava posiada własne sklepy w kilkunastu metropoliach na kilku kontynentach.

Zobacz podobne