Wróć do listy projektów

Bols Vodka

Klient: Unicom Bols

Rok: 1997

Kraj: Polska

Kategoria: 

Alkohole

Opis

Narodziny Bols Vodka. Wizerunek marki wódki uprzednio nie istniejącej, stworzyliśmy w SiebertHead od zera w 1997 roku sugerując konsumentom najwyższą jakość, wielowiekową tradycję i kunszt mistrzów dystylacji poprzez finezyjny kształt etykiet o rozbudowanej heraldyce i dzięki smukłym butelkom o masywnych ramionach.

Unicom Bols, potentat w produkcji likierów, planowała wprowadzenie na polski rynek nowego produktu – wódki w segmencie premium. Dotąd Unicom Bols nie miał w swoim portfolio czystej wódki.

Na polskim rynku alkoholowym z ponad setką brandów, niezaprzeczalny sukces Bols Vodka i uzyskanie pozycji lidera rynkowego w ciągu kilku lat – było jednym z najskuteczniejszych przedsięwzięć marketingowych ostatnich 2 dekad i to zanim pojawiła się słynna reklama pt. Łódka Bols.

Zobacz podobne