Wróć do listy projektów

Knorr Gorący Kubek

Klient: Unilever CEE

Rok: 2007-2009

Kraj: Europa Centralna

Kategoria: 

Żywność i słodycze

Opis

Nowy design Gorącego Kubka uwypukla przyjazny i emocjonalny wizerunek, podkreślając walory smakowe a nie przekąskowy charakter oferty. Usprawnia także nawigację pomiędzy poszczególnymi wariantami wprowadzając kod kolorystyczny smaku.

SiebertHead wykonał rewitalizację opakowań Gorącego Kubka na rynek rosyjski i ukraiński, zwiększając realizm i apetyczność designu. Jednocześnie utrzymano dynamikę i nowoczesność w celu odróżnienia od marki Maggi – głównego konurenta Knorra w Rosji.

Polska i Rosja są wiodącymi rynkami dla marki Knorr Cup-a-Soup. SiebertHead przeprowadził harmonizację designu tej marki w całym regionie CEE na bazie projektu polskiego i rosyjskiego dla 7 rynków.

Zobacz podobne