Wróć do listy projektów

Jacobs / W Biegu Café

Klient: Kraft Foods

Rok: 2010

Kraj: Polska

Kategoria: 

Napoje, herbaty i kawy

Opis

Nowa identyfikacja sieci kawiarni „W Biegu Café by Jacobs Krönung”. Nowy design uderza siłą i czytelnością. Unikalność logo polega na nowoczesnym modułowym połączeniu 2 marek w jeden świat emocji kawy. Tonacje intensywnych zieleni, brązów i czerwieni miękko przenikają z modułu na moduł nowego logotypu. Symbolizują one aromat kawy i wielopłaszczyznowość relacji międzyludzkich.

Nowa identyfikacja wizualna „W Biegu Café by Jacobs Krönung” to rewolucyjna zmiana na polskim rynku kawy. Jest ona efektem procesu designu zintegrowanego, w którym projektanci SiebertHead połączyli branding marki, grafikę opakowań, wzornictwo
i architekturę wnętrz w całościową identyfikację wizualną marki.

Zobacz podobne