Wróć do listy projektów

K2 branding i opakowania

Klient: Inter-Global

Rok: 2008

Kraj: Cały świat

Kategoria: 

Farmacja, chemia i kosmetyki

Opis

Zmiana identyfikacji marki K2 jest odzwierciedleniem tzw. premiumizacji – jednego ze światowych trendów konsumenckich. Stworzenie parasolowego brandingu pozwala K2 na konkurowanie ze światowymi potentatami.

Projekt obejmował: analizę portfolio produktowego, rewolucyjny re-design marki, budowę systemu podziału grup produktowych, kreacje grafiki kilkudziesięciu opakowań, doradztwo technologiczne w zakresie form przestrzennych i materiałoznawstwa opakowań.

K2 to polska marka branży chemii motoryzacyjnej eksportowana na kilkudziesiąt rynków świata. Mimo, że kojarzona z autokosmetykami oferuje szeroką paletę produktów do eksploatacji aut, klejów, detergentów, olejów silnikowych oraz produktów b2b skierowanych do warsztatów samochodowych, myjni i lakierni.

Dotychczasowy, archaiczny design marki oraz ogromny galimatias grafiki opakowań absolutnie nie potwierdzały rzeczywistej, wysokiej jakości produktów pod marką K2.

Zobacz podobne