Wróć do listy projektów

Lay’s + Leo Messi

Klient: PepsiCo EER

Rok: 2016

Kraj: Międzynarodowy

Kategoria: 

Żywność i słodycze

Opis

Stworzyliśmy międzynarodowy branding dla ogromnego przedsięwzięcia marketingowego pt. Football taste better with Lay’s! Jej bohaterem jest Leo Messi. Kluczowym elementem identyfikacji jest symbol zbudowany z trawy, ramki w kształcie boiska i sloganów pisanych czcionką przypominającą kredę.

Tła opakowań chipsów są całkowicie pokryte trawą. Bannery z opisami ich smaków przypominają flagi narodowe. Aromatyzacje inspirowane są kuchnią narodową np. hiszpańskie Chorizo czy Italian Lasagne.

Ten branding okazjonalny przygotowaliśmy dla 5 rynków Europy Centralnej tj. Rosję, Turcję, Polskę, Rumunię i Węgry. Identyfikację akcji na EURO 2016 przenieśliśmy także na standardową ofertę marki Lay’s. Nasz branding został adoptowany na setki opakowań, digital i inne nośniki komunikacji marketingowej.

Zobacz podobne