Wróć do listy projektów

Nevada

Klient: Scadinavian Tobacco

Rok: 2005

Kraj: Polska

Kategoria: 

Tytoń

Opis

Jakościowy lifting grafiki marki i opakowań służący odmłodzeniu męskiego wizerunku, a w konsekwencji poszerzeniu grupy docelowej, wobec rosnącej konkurencji w segmencie.

Opracowano nowe bardziej nasycone barwy, unowocześniono logotyp nadając mu więcej klasy, ale pozostawiając go w tradycyjnym charakterze, uczytelniono liternictwo uzupełniające. Dzięki przemyślanej manipulacji kompozycją uzyskano większą dynamikę opakowania. W subtelny sposób podkreślono "amerykańskość" marki nawiązując do korony Statui Wolności, a deskryptor American Blend zintegrowano z logotypem marki nadając mu więcej powagi.

Projekt obejmował, obok opakowań podstawowych, także opakowania pakietowe, owijki papierosów i doradztwo dot. technologii zadruku.

Zobacz podobne