Wróć do listy projektów

Raffaello

Klient: Ferrero, Europe

Rok: 2007

Kraj: Rosja i EU

Kategoria: 

Żywność i słodycze

Opis

Poprzednia grafika marki komunikowała doskonałość produktu, ale jak większość marek z czasem zaczęła wyglądać mało współcześnie. Zadaniem SiebertHead było utrzymanie walorów identyfikacji marki a więc jej kolorystyki i kobiecości. Dzięki ożywieniu i uprzestrzennieniu detali wizerunek marki uzyskał świeży wyraz. Czerwony pasek zastąpiono falującą, trójwymiarową wstążką, logotyp marki uprzestrzenniono, zwiększono czytelność liternictwa zastępując kolor złoty dynamiczną czerwienią.

Nowy design marki jest projektem zrealizowanym na rynek rosyjski a następnie wprowadzonym na większość rynków europejskich. Raffaello zajmuje czołową pozycję portfolio międzynarodowych marek Ferrero i skierowane jest głównie do kobiet.

Zobacz podobne