Wróć do listy projektów

Wedel

Klient: Cadbury Wedel

Rok: 1999

Kraj: Polska

Kategoria: 

Żywność i słodycze

Opis

W latach 90-tych Wedel był jedną z najlepiej postrzeganych marek w Polsce. Mimo takiego wizerunku marka traciła udziały rynkowe ze względu na podstarzały image, mało atrakcyjny dla młodszego konsumenta.

SiebertHead został design partnerem marki Wedel i w ciągu 3 lat współpracy najpierw uwspółcześniliśmy logo marki utrzymując charakter autografu Emila Wedla. Następnie pracowaliśmy nad całym portfolio produktów Wedla tworząc w latach 90-tych opakowania, które w większości funkcjonują na rynku do dziś w nieznacznie zmienionej szacie graficznej.

Nowa grafika logo marki i opakowań czekolad w tabliczkach pozwoliła na odświeżenie wizerunku i wspomogła odzyskanie pozycji lidera sprzedaży w segmencie czekolad.

Zobacz podobne