Wróć do listy projektów

Winterfresh

Klient: Wrigley Poland

Rok: 2007-2008

Kraj: Europa Centralna

Kategoria: 

Żywność i słodycze

Opis

SiebertHead opracował kompleksowy projekt obejmujący: analizę marki w kontekście trendów rynkowych, re-design identyfikacji marki, opracowanie grafiki opakowań kilku grup produktowych w ramach parasola marki Winterfresh oraz wprowadzenie nowych produktów.

Grafika opakowań gum Winterfesh została odmłodzona i uporządkowana poprzez ustalenie jednoznacznej hierarchii komunikatów i stworzenie "systemu otwartego", który umożliwia wprowadzanie nowych smaków, a konsumentom pozwala na łatwą nawigację pomiędzy wariantami.

Rewolucyjna zmiana designu Fusion umożliwiła zachowanie spójności tych produktów z całościową identyfikacją marki. Nowa dynamiczna grafika służy interpretacji unikalnego smaku – fuzji owoców z miętą.

SiebertHead opracował zasady identyfikacji marki Winterfresh w postaci publikacji pt. Winterfresh Brand Guidelines, której intencją jest utrzymanie spójnego wizerunku marki na wszystkich rynkach w Europie, na których oferowana jest marka Winterfresh.

Zobacz podobne